Просування мобільних програм. iOS > App Store / Android > Google Play
Реклама мобільних додатків. Підготуємо стратегію запуску із прогнозом результатів. Налаштуємо аудиторії за інтересами та конкурентами.



Просування мобільних програм
У нас є досвід запуску нових продуктів з нуля та аудит вже запущених рекламних кампаній. Першим кроком ми заглиблюємося в аналітику і дивимося, як усе налаштовано.
Для реклами в Google Ads та Google Play як мінімум повинен бути Firebase з налаштованими в ньому цільовими діями всередині програми. Тоді ми можемо запускати рекламу не просто з метою встановлення, але й з оптимізацією на обрані цільові дії при використанні програми: оплата, підписка, оформлення замовлення, реєстрація тощо. При цьому вартість за встановлення може бути вищою, але ми отримуємо тільки цільові завантаження і людей, яким потрібна програма, що просувається. У плані націлення Google досить обмежений, розумна кампанія просування програми використовує дані про людей, які використовують вашу програму, самонавчається і показує рекламу людям, які з найбільшою ймовірністю встановлять вашу програму. Вам же залишається працювати над креативами (обов'язково, крім банерів, використовуйте відео формати), аналізувати ефективність, керувати ставками, тестувати географію та демографію.
Для реклами програми у Facebook/Instagram потрібно встановити Facebook SDK і аналогічно Firebase налаштувати в ньому відстеження всіх цільових дій у програмі. Після цих дій ми зможемо в рекламі вибирати мету не просто завантаження, а отримання максимальної кількості цільових дій у програмі, виходячи з бюджету. У плані націлення Facebook має набагато більше можливостей, тут як і у звичайній рекламі на фейсбук ви можете створювати та тестувати різні аудиторії за інтересами, програмамі конкурентів, створювати схожі аудиторії тощо. Далі як завжди аналізуєте ефективність, дивіться на сегменти аудиторії з географії та демографії та розраховуєте ставки за сегментами.
Окремою темою є просування програми в App Store, для цього є Apple Search Ads. Щоб запустити рекламу там, потрібно дати доступ до облікового запису розробника в App Store і в принципі все. Є два типи компаній:
- Автоматична, де ви вибираєте вашу програму, бюджет і умовно натискаєте кнопку Запуск
- Ручна, де ви самостійно вибираєте ключові слова, ставки і потім аналізуєте ефективність та вручну оптимізуєте кампанії
Окрім описаних вище каналів просування також є Unity Ads, ironSource, AppLovin, Liftoff та інші рекламні мережі, проте на наш погляд вони більше підходять коли тематика вашої програми близька до розважальної та ігрової.
Вартість $500
Замовити через сайт та отримати знижку


Трохи про нас
WAMproject – це креативне маркетингове агентство повного циклу. За 4 роки ми реалізували 92+ проектів для різних сфер бізнесу.
Ми на зв'язку 24 години, що дозволяє нашим клієнтам відчувати безпечно та отримувати максимальну ефективність від співпраці у будь-якій точці світу.
У нашій команді працює 9 спеціалістів, кожен із яких професіонал у своїй справі, тому Вам не потрібно шукати найманих працівників – команда вже зібрана! Ми не зливаємо гроші для Вашого постійного інвестування в рекламу, а працюємо на результат.
Цінова політика є абсолютно лояльною, наше завдання — не робити разову роботу, наші клієнти залишаються з нами роками, адже завжди при масштабуванні можна покращувати показники, оптимізувати рекламу та наслідувати тенденції в маркетингу та рекламі. Ми маємо досвід запуску проектів у таких країнах: Україна, Казахстан, США, Боснія та Герцеговина, Чеська Республіка, Малайзія, Польща, Греція, ОАЕ, Великобританія, а наступним проектом може стати і Ваш!
Отримати консультацію маркетологаСтворили сайтів
Налаштували рекламних кампаній
Розробили фірмові стилі
Зняли роликів
Ми пишаємося працювати з Вами та бачити результати
м. Київ,
Дніпровська набережна, 1
БЦ «Silver Breeze»